1396-06-30 07:46
968
0
44311
واکاوی تحرکات سیاسی یک مدیر کل :

پشت پرده جشن شکرگزاری زودهنگام میگو در گمیشان / برخی ها می خواستند مهاجر در این جشن نباشد

جشن شکرگزاری میگو یک ماه زودتر و زمانی برگزار شد که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان که از عملکرد شیلات ناراضی است در سفر حج به سر می برد .

به گزارش گلستان ما ؛ جشن شکرگزاری میگو در حالی برگزار شد که سایه های سنگین حواشی ریز و درشت بر سر آن سنگینی می کند .

در ادوار گذشته در مجتمع میگوی گمیشان جشن شکر گذاری میگو در مهرماه برگزار می شد اما در این دوره شاهد سفر زود هنگام رئیس سازمان شیلات ایران به بهانه ی شکر گذاری برداشت میگو بودیم.

اما باید دید پشت پرده ی اصلی این سفر زودهنگام چه بود.

نکته ی قابل تامل و نکته ی ریز در برگزاری زودهنگام جشن شکرگزاری میگو برنامه ریزی برای عدم حضور مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در این مراسم بود .

گفته می شود رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بشدت از نحوه ی مدیریت مدیر کل پرحاشیه ی شیلات گلستان ناراضی است و بنا بوده نارضایتی جدی خودش را در سفر مهرماه رئیس سازمان شیلات ایران به وی اعلام نماید.

و شنیده ها حاکی از این بود که قرار بود در سفر صالحی به گلستان حتی زمینه ی معارفه ی مدیرکل جدید شیلات استان گلستان نیز فراهم شود.

شاید همین بس بود تا با برنامه ریزی مدیرکل شیلات گلستان در حالی که مختار مهاجر در مکه و حج حضور داشت سفر رئیس سازمان شیلات ایران زود تر برگزار شود تا خطری جدی از سر مدیر کل دفع شود و از خطر عزل مصون باقی بماند.

گفتنیست به لحاظ ساختاری شیلات زیر مجموعه سازمان جهاد کشاورزی می باشد و این مدیر قبلا تحرکات سیاسی قوی ای را علیه رئیس سازمان جهاد به منظور تصدی ریاست سازمان جهاد گلستان انجام داده بود و از این حیث رابطه ای تقابلی بین دو مدیر دارد.

انتهای خبر /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.